23 ноември 2008

14 безлични истории

На 30 октомври тази година в книжарницата в Mall of Sofia се състоя премиерата на сборника "Безлични истории" на Димитър Ганев. И макар със скромни мащаби, събитието предизвика интереса, както на Литературата днес, така и на блога Аз чета, а вероятно и на други.

Аз лично не присъствах на представянето на "Безлични истории", но това не ми попречи да си я купя. И да я прочета. И да остана доволна! Стилът на младия автор е изчистен, незатормозяващ, което за мен почти автоматично го превръща и в много приятен. Сборникът може и да има своите малки недостатъци, но не смятам, че те са от значения в случая. По-важното е, че в голяма част от тези 14 текста 16-годишният Димитър Ганев изразява прекрасно чувство за хумор - свежо и идейно! Защото на моя милост ми е омръзнало от изтъркания карикатурен и вицов хумор, който вече е банален до болка и предизвиква у мен единствено досада.

Пожелавам му успех занапред и още много спечелени литературни конкурси!

Няма коментари:

Публикуване на коментар