16 май 2008

До Атина и обратно

Ваканцията ходих до Гърция, където ми се струва имаше повече българи, отколкото гърци ахаха :Р

В Атина разгледах книжарница "IANOS" (http://www.ianos.gr/). Адски голяма, направо огромна ми се видя! На три етажа - първи и минус първи са пълни с книги, а втори е кафене. Не съм сигурна дали то е част от книжарницата, но очевидно е пряко свързано с нея :)

Иначе ми направи впечатление, че в различните раздели за книги имаше маса, на която можеш да седнеш и да си четеш. Явно само в България все още не е практика. Детският кът си е детски - шарен, със занимателни книжки, тук-таме някоя играчка и нисички маси :) Въобще тематично е подредено.

Книгите, които разпознах, са обичайните - на Паулу Коелю, "Хари Потър" и сие. Издали са на гръцки "Изкупление" на Макюън и ме е яд, че тук я няма. Само с филма ще си останем засега.

Освен книги има и кът за музика. Продават се и плочи, отново "непознато" дори за нашите музикални магазини.

Почти нямаше хора, а може и да е било зрителна измама заради площта?! Неее, празно си беше и консултантите не ме следваха навсякъде с идеята, че може да открадна нещо :) Интересно беше, жалко, че имах малко време.


3 коментара:

  1. По принцип във все повече книжарници и в милата на татковина има такава опция, просто няма книжарница с чак толкова огромна площ, че тези места да са ясно изразени....

    ОтговорИзтриване
  2. оф, забравих да кажа - страхотни снимки, страхотна книжарница :)

    ОтговорИзтриване
  3. Vizh tuk: http://www.joakimeskildsen.com/default.asp?Action=Menu&Item=113

    Osobeno Ungaria.

    Bolkata ne otminava. Gasya.

    ОтговорИзтриване